Buat para surirumah, ibu-ibu dan isteri-isteri. Saya akan ‘pecahkan’ rahsia saya selama ini yang saya simpan untuk membuat cheese cake yang sedap, lazat dan menggiurkan.

Mahukah Anda Membuat Kek Keju Yang Mampu Membuatkan Suami & Anak-Anak Anda Menjilat Jari Menghabiskan Kek Keju Tersebut Sambil Mengagumi Kehebatan Anda Membuat Kek Keju Bagaikan Selebriti Chef

Anda mampu membuatkan suami anda berkata, “Wow, terer nya you buat kek keju ni, sedap betul la, ni yang sayang lebih ni kat you”. Anda mampu jadikan ini suatu kenyataan dengan Rahsia Resepi Kek Keju yang bakal dibongkarkan dalam laman web ini. Teruskan bacaan anda …

 

Daripada: Puan Yatti Latif
Tarikh:
RE: Resepi Rahsia Dibongkarkan Kepada Anda Untuk Membuat Kek Keju Yang Dijual Di Kedai Kek

 

Salam Sejahtera dan Salam Hormat buat para isteri dan ibu yang saya hormati.

Pastinya anda pernah terfikir, alangkah best nya kalau anda pandai buat kek keju atau cheese cake orang biasa sebut.

Kek keju ini sudah tentunya anda mampu hidangkan buat suami dan anak-anak tersayang hingga membuatkan mereka menjilat jari hingga potongan kek terakhir.

Di saat itu, anda boleh berbangga kerana mampu membuktikan anda seorang ibu dan isteri yang pandai memasak dan memenuhi apa sahaja selera suami dan anak-anak anda.

Cuba lihat dan bayangkan anda mampu menghasilkan kek keju yang menggiurkan seperti ini …

Wow…nampak sedap betul kek-kek keju tu kan?

Anda sebenarnya memang boleh dan mampu menghasilkan kek keju yang lazat seperti di atas. Saya berani jamin.

Semuanya akan ditunjukkan dalam satu panduan langkah-demi-langkah yang saya sendiri hasilkan.

Akan tetapi, anda sedar semuanya bukanlah mudah seperti yang disangka.

Anda mungkin pernah lalui pengalaman berikut …

Pengalaman Pahit Anda Sedang Atau Pernah Lalui

Cuba anda tanya diri anda, adakah anda pernah melalui situasi sebegini:

  • Suatu hari suami atau anak-anak anda teringin nak makan cheese cake yang dibuat sendiri oleh air tangan anda. Lalu anda berasa terpanggil untuk memenuhi permintaan mereka ini demi rasa kasih dan sayang anda terhadap mereka.
  • Tetapi anda kurang yakin dan tidak tahu cara sebenar membuat kek keju yang sedap dan lazat.
  • Anda malu nak mengaku di hadapan mereka bahawa anda tidak reti demi menjaga maruah anda sebagai seorang suami dan ibu.
  • Demi kasih dan sayang anda, anda masih bertekad untuk cuba membuat kek keju yang mereka idam-idamkan.
  • Lalu anda mula mencari-cari buku resepi dan melayari Internet untuk mencari maklumat bagaimana untuk membuat kek keju.
  • Semua laman web dah anda masuk, tapi hasilnya hampeh hampa dan mengecewakan. Anda bukan makin tahu, tapi anda makin naik pening dengan pelbagai sumber info dan maklumat tersebut.
  • Ada yang kurang jelas dan ada pula yang maklumatnya tidak lengkap. Akhirnya anda rasa tertekan dan kecewa hampir berputus-asa dengan usaha anda

Jika anda pernah lalui pengalaman seperti begitu, usah risau. Sebenarnya anda tidak keseorangan.

Saya sendiri sebenarnya pernah melaluinya sama seperti anda. Kita sama sahaja.

Malah, pengalaman saya mungkin lebih teruk daripada anda.

‘Kisah Hitam’ Saya Dalam Usaha Ingin Membuat Kek Keju Yang Lazat

Izinkan saya untuk berkongsi sedikit pengalaman saya bersama anda, Mungkin juga ianya pernah anda lalui. Sebab itulah saya katakan tadi, anda tidak keseorangan.

Inilah apa yang saya lalui:

  • Saya dulu memang langsung tak pandai nak buat kek keju yang sedap-sedap.
  • Nak cari buku resepi di kedai-kedai buku pula tak cukup masa. Banyak lagi urusan rumahtangga yang perlu saya selesaikan. Kalau ada cara lebih mudah untuk belajar dan menjimatkan masa, kan lagi bagus saya fikir ketika itu.
  • Pernah terfikir, saya belikan sahaja di kedai kek yang menjual kek keju untuk memenuhi permintaan suami dan anak-anak. Tapi harganya pula memang sangat mahal. Kalau mereka nak setiap minggu kek keju, boleh naik bankrupt saya. Lagi satu, bukankah lebih bagus kalau mereka dapat makan hasil dari air tangan saya sendiri. Betul tak?
  • Suami dan anak-anak saya kecewa bila saya katakan saya tak pandai nak buat kek keju. Oh, memang malunya saya ketika itu! Anda jangan sampai jadi macam ni.
  • Bila cari maklumat di Internet, banyak dalam BI. Dalam BM amat kurang. Ini membuatkan masa saya banyak terbuang begitu sahaja tanpa sebarang hasil carian yang memuaskan dalam mencari cara-cara membuat kek keju yang sedap dan lazat.
  • Saya sendiri naik segan dan malu untuk bertanya rakan-rakan atau saudara-mara saya tentang macam mana nak buat kek keju. Saya percaya, anda pun pasti pernah berfikiran seperti ini.
  • Bila saya tanya diorang, mereka macam ‘kedekut’ nak share resepi rahsia diorang buat kek keju yang sedap hingga mampu buatkan suami dan anak-anak mereka kagum dengan mereka.

Kini anda tak perlu lagi lalui segala kepayahan dan pengalaman-pengalaman pahit seperti di atas.

Saya telah pun mengumpulkan resepi-resepi kek keju dan telah berjaya membuatnya.

Anda mampu menghasilkan kek keju yang sama tarafnya dengan kek-kek keju yang dihasilkan oleh chef di hotel 5 bintang.

Semuanya boleh tercapai melalui panduan rahsia yang saya kini bongkarkan …

Memperkenalkan “Rahsia Resepi Kek Keju”

(Buku ini adalah dalam bentuk format file PDF softcopy. Bukan sebuah buku fizikal yang perlu di pos. Ianya file yang hanya perlu di download)

Berikut adalah isi kandungan dan pengisian serta manfaat yang bakal anda perolehi melalui buku ‘Rahsia Resepi Kek Keju’ ini:

  • 15 resepi lengkap kek keju yang berbeza untuk anda membuat kek keju yang sedap dan lazat boleh dihidangkan buat suami dan anak-anak anda. Dengan resepi rahsia ini, anda mampu membuatkan mereka menghabiskan makan kek keju anda hingga menjilat jari dan memuji kehebatan anda membuat kek keju tersebut.
  • Senarai bahan-bahan lengkap yang diperlukan untuk membuat setiap 15 jenis kek keju yang diperlukan seperti krim keju, susu, gula, krim putar dan lain-lain bahan lagi.
  • Kuantiti dan sukatan setiap bahan secara spesifik yang diperlukan bagi menghasilkan kek keju yang ‘cukup rasa’.
  • Cara-cara mengadun bahan-bahan untuk membuat setiap kek keju tersebut secara langkah-demi-langkah dan terperinci.
  • Suhu yang diperlukan untuk membakar kek keju. Penting untuk anda ketahui berapakah suhu yang perlu anda tetapkan untuk membakar kek keju anda. Silap suhu, kak anda boleh hangus dan tak menjadi!
  • Tempoh masa secara spesifik untuk membakar setiap jenis kek keju. Adakah 1 jam? 2 jam atau berapa jam? Semuanya ada diterangkan dalam Rahsia Resepi Kek Keju.

Pastinya kini anda tertanya-tanya apakah dia 15 jenis kek-kek keju yang ada saya nyatakan di atas. Ya, anda akan mendapat 15 resepi rahsia kek keju berbeza. Bukan 2, 3, atau 4. Tapi ada 15 ke semuanya.

Berikut adalah jenis-jenis kek keju yang dimaksudkan tersebut:

1. Kek Keju Coklat Baldu
2. Kek Keju Biskut dan Krim
3. Kek Keju Dingin Berkrim
4. Kek Keju Raspberi Coklat
5. Kek Keju Cip Coklat Supreme
6. Kek Keju Cappucino
7. Kek Keju Meringue Coklat Pudina
8. Kek Keju Ceri
9. Kek Keju Penyu Coklat
10. Kek Keju Coklat Oren Supreme
11. Kek Keju Maringue Koko Kacang
12. Kek Keju Triffle Idaman
13. Kek Keju Coklat
14. Kek Keju Pisang Berkrim
15. Kek Keju Unggul

 

Kelebihan & Manfaat Adalah Milik Anda Dengan Resepi Rahsia Ini

Saya sendiri telah mengumpulkan ke semua 15 resepi rahsia kek keju ini dan mencubanya dengan sendiri. Kini anda tak perlu lagi bersusah-payah.

Dengan memiliki Rahsia Resepi Kek Keju ini, anda:

  • Tak perlu lagi nak buang masa dan tenaga tercari-cari info di Internet tentang bagaimana ingin buat kek keju yang terbukti sedap. Segala kekecewaan mampu anda hindarinya dan tak perlu tension lagi. Semuanya akan menjadi lebih mudah.
  • Sebagai pembeli, anda akan mendapat Support Pembeli daripada saya sendiri. Anda boleh bertanyakan apa sahaja persoalan atau kemusykilan tentang cara-cara membuat kek keju. Mustahil untuk anda dapatkan kelebihan seperti ini di mana-mana walaupun anda membeli buku-buku resepi di kedai buku selain daripada saya.
  • Tak perlu sertai kursus atau bengkel membuat kek yang boleh menelan kos hingga ratusan RM. Boleh jimat duit dengan mendapatkan Rahsia Resepi Kek Keju saya ini.
  • Boleh lupakan ‘Trial & Error’ atau Cuba Jaya yang belum tentu cara anda buat kek keju boleh menjadi. Anda hanya perlu ikut segala langkah-langkah hasil dari pengalaman saya sendiri membuat kek keju. Tak perlu mencuba-cuba resepi kek keju yang belum tentu menjadi.
  • Di samping itu, anda tak perlu tanggung kerugian membeli bahan-bahan adunan kek akibat kesilapan anda tanpa panduan yang selengkap Rahsia Resepi Kek Keju.
  • Boleh menjadikan diri anda seorang Pakar Kek Keju melalui ilmu yang saya sampaikan dalam buku resepi ini.
  • Tak perlu habiskan duit puluhan RM hanya semata-mata untuk membeli kek keju di kedai yang telah siap. Dengan wang itu, anda boleh buat sendiri 3-4 kek keju tambahan.
  • Owh, dan kelebihan terakhir ini memang saya pasti anda akan suka. Jika anda seorang yang ‘business minded’, anda boleh memulakan perniagaan kecil-kecilan kek keju anda sendiri dari rumah.
  • Boleh promosikan kek anda di Facebook dan blog. Memang mudah sekarang ini untuk memulakan perniagaan dengan adanya kemudahan Internet. Dalam masa yang sama anda menikmati kek keju anda yang lazat, anda boleh jana pendapatan tambahan. Memang masyuk tu nanti J

Wah, memang banyak betul kan manfaat dan kelebihan yang bakal anda perolehi?

Isikan nama dan emel anda di bawah: 

 

Sekarang, jom kita lihat pula apa kata mereka yang telahpun dapatkan dan membaca Rahsia Resepi Kek Keju saya ini:

-Testimoni - 

-Testimoni - 

-Testimoni - 

-Testimoni - 

 

Pelaburan Kecil Anda Untuk Menjadi
Pakar Pembuat Kek Keju

Dengan memiliki Rahsia Resepi Kek Keju ini, anda boleh jimat berhari-hari masa dan tenaga anda untuk mencari maklumat serta resepi terbukti dalam menyediakan kek keju anda yang pertama.

Terus-terang saya katakan, saya perlu juga letakkan harga untuk panduan ini.

Kalau saya bagi percuma, kelak ramai yang tidak akan menghargai hasil usaha saya mencari maklumat dan mencuba sendiri ke semua resepi ini.

Tapi anda usah risau. Harganya memang cukup berbaloi dan tidak mahal. Harganya tidak sampai berpuluh-puluh ringgit.

Saya berikan anda harga mampu milik iaitu pelaburan anda hanyalah RM50 RM12 SAHAJA!

Memang anda sungguh rugi jikalau anda lepaskan peluang ini.

Dengan pelaburan kecil RM12 ini, anda mampu menjimatkan wang anda untuk membeli kek keju di kedai yang menelan kos hingga puluhan ringgit. Disamping itu dapat menjimatkan masa untuk mencari maklumat dan resepi-resepi kek keju yang pelbagai.

Malah, anda sebenarnya boleh dapatkan kembali modal RM12 tersebut dengan menjual sebuah kek keju yang anda hasilkan sendiri. Kemudian, keuntungan hasil penjualan selepas itu, anda seorang sahaja yang punya.

Klik butang tempah di bawah sekarang untuk dapatkan Rahsia Resepi Kek Keju …

Jaminan Kepuasan 100% Wang Dikembalikan

Dengan setiap pembelian “Rahsia Resepi Kek Keju” ini, anda akan mendapat jaminan kepuasan 100% daripada saya.

Jika anda rasakan buku ini tidak memberi manfaat buat anda setelah anda buat pembelian, saya akan pulangkan semula wang anda.

Anda tidak menanggung sebarang risiko pembelian. Segala risiko anda, saya sendiri yang tanggung.

 

 

Bertindak Cepat Sebelum Terlambat!

 

Saya ada sedikit berita buruk di sini. Ada kemungkinan besar saya akan naikkan harga Rahsia Resepi Kek Keju ini kepada harga RM50 atau lebih. Ini bagi menjamin dan menjaga nilai sebenar produk ini.

Ya, RM50 sebenarnya nilai yang patut saya letakkan. Malah boleh lebih lagi. Dengan penat-lelah saya dan masa yang saya habiskan untuk mengumpulkan ke semua resepi kek keju yang dijamin akan membuatkan mereka yang makan kek anda amat berpuas-hati.

Nilai kepuasan diri sebenarnya tidak boleh dibayar dengan sebarang harga wang ringgit.

Anda perlu bertindak dengan segera untuk dapatkan buku ini sekarang.

Lakukan tempahan dengan klik butang tempahan di bawah ini sebelum saya naikkan harga …

 

Ikhlas,



Admin www.RahsiaResepi.com

PS: Usah anda kecewakan suami dan anak-anak dan biarkan mereka ‘kempunan’ untuk rasa hasil air tangan anda sendiri membuat kek keju yang mereka idam-idamkan. Belajar dengan mudah membuat kek keju dengan Rahsia Resepi Kek Keju.

PPS: Dapatkan Rahsia Resepi Kek Keju ini pada harga yang sangat-sangat berbaloi-baloi iaitu hanyalah RM12. Dengan pelaburan sekecil RM12 ini, anda boleh menjadi pakar kek keju di rumah anda!

PPPS: Bertindak segera untuk dapatkan Rahsia Resepi Kek Keju pada harga mampu milik RM12 sahaja sebelum harganya dinaikkan. Klik sini untuk buat tempahan.

 

Home Tempahan